مامانهایی که جنسیت شون پسره، میشه بگید چه علائمی داشتین؟

۷ پاسخ

حالت تهوع خیلی خیلی کم
اشتها یکم کم شده بود
بیشتر شوری دلم میخواست

هیچ علائمی نداشتم اشتهام زیاد سرحال بودم هیچ جام درد نمیکرد یکبارم بالا نیاوردم ولی الان برعکس خیلی حالم بده هرچی اونجا تجربه نکردم سر دومی دارم میکنم

ولی من تهوع شدید از هفته شش یا هفت شروع شد.... میل ب ترشی اولش بعدش میل ب شیرینی
.تنبل خواب آلود . حس سنگینی شدید. خط روی شکم . مو روی شکم.از هفته دوازده تهوع کمتر شد

ربطی ب علائم نداره

حالت تهوع شدید و بی اشتهایی و میل ب شیرینی و ترشیجات همزمان

هیچی😅

هیچ علائمی نداشتم

سوال های مرتبط

مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان گونش و آران 💙 مامان گونش و آران 💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان بنیامین مامان بنیامین هفته هفدهم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته هفدهم بارداری
مامان آقا یوسِف مامان آقا یوسِف روزهای ابتدایی تولد