حالت تهوع خیلی خیلی کم
اشتها یکم کم شده بود
بیشتر شوری دلم میخواست
هیچ علائمی نداشتم اشتهام زیاد سرحال بودم هیچ جام درد نمیکرد یکبارم بالا نیاوردم ولی الان برعکس خیلی حالم بده هرچی اونجا تجربه نکردم سر دومی دارم میکنم
ولی من تهوع شدید از هفته شش یا هفت شروع شد.... میل ب ترشی اولش بعدش میل ب شیرینی
.تنبل خواب آلود . حس سنگینی شدید. خط روی شکم . مو روی شکم.از هفته دوازده تهوع کمتر شد
ربطی ب علائم نداره
حالت تهوع شدید و بی اشتهایی و میل ب شیرینی و ترشیجات همزمان
هیچی😅
هیچ علائمی نداشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.