خانومایی که بچشون پسره چه علائمی دارن؟

۱۲ پاسخ

من اوایلش اصلا حالت تهوع نداشتم الان حالت تهوع دارم از آشپز خونه خودمم متنفرم 🥺😅😅😅😅

استفراغ و بیخابی

من هم سر پسرم هم سر این بارداریم ک دختره علایمم مث همه فقط اون موقع بیش از حد کسل تنبل بودم الان نه کارامو میکنم هنوز پیش فعال هم شدم یذره

هیچی مث قبل بارداریم😂فقط اولش کمر درد زیااااد داشتم بوی گوشت (وقتی تفت میدم) حالمو بد میکنه

من سر دخترم همش خواب بودم و بسیار تنبل شده بودم ، ۳ ماه تمام دراز کشیده بودم
همش سردم بود، از مرغ بدم می اومد ، خیلی هم اخلاقم بد شده بود 😂دخترم بالا بود و اصلا اذیت نمی‌شدم، کمر درد داشتم خوب شد
اما الان دومی رو گفتن پسره کمر درد دارم
پسرم سمت چپ هست، پایین قرار گرفته
حالت تهوع صبحگاهی خیلی کم داشتم، الان خوابم میاد اما دوست دارم کار کنم توی خونه
و تحرک داشته باشم، سینه هام از اول درد میکرد و خصوصا سینه سمت راستم بزرگ شد و دردناک تر ، خوش اخلاق تر شدم.

تهوع دارم چند روزی ی بار بالا میارم معدم اسیدی میشه گاها لرز دارم .. بیشتر شبا بدنم بی‌قراره انگار سندرم بیقراری گرفتم همه میگفتن اینا علائم دختره ولی نینی پسر بود... بنظرم علائما ربطی ب جنسیت نداره

من همه علایم پسرو داشتما ریز به ریز همه هم میگفتن به پسر میخوری منم ته دلم میگفتم نی نی من همیشه سوپرایز میکنه انومالی رفتیم و دختر دار شدیم💕🔥

به نام خدا هیچ علائم😅
حتی سر دخترمم هیچ علائمی نداشتم
به پسر یا دختر بودنش ربطی نداره بنظرم

حالت تهوع اسیدی شدن معده سر درد و بیحالی
میل ب غذاهای شور و ترش🥲
البته از رو هوس غذا نمیشه فهمید نی نی خواهرم دختره اونم همش میل ب ترشی جات داره🙂

فک نمیکنم ربطی داشته باشه چون منم همین اعلائم دارم ولی گفتن دختره

تهوع داشتم هروز استفراغ وبار شدید و چندش🤣

تهوع شدید،کلا یبار بالا اوردم،حساسیت زیاد ب بوها،دهنم به شدت بی مزه بود، تا 16 هفتم گاهی حالت تهوع داشتم ولی دیگه خوب شد

سوال های مرتبط

مامان گونش و آران 💙 مامان گونش و آران 💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آقا یوسِف مامان آقا یوسِف روزهای ابتدایی تولد
مامان فینگیلی مامان فینگیلی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه کوچولو🐣🤍 مامان جوجه کوچولو🐣🤍 هفته شانزدهم بارداری
مامان آریا مامان آریا ۷ ماهگی