۹ پاسخ

توصیه میکنم همه یبار ببینن تا بدونن کوردهازمان جنگ چه بدبختی هایی کشیدن ولی به اسم تجزیه طلب هیچ حمایتی ازشون نمیشه

تحمل نکردم تا اخر ببینم و خیلی گریه کردم اصلا مناسب حال این روزامون نیس

قشنگه فقط خیلی غمگینه

من نتونستم تا آخرش ببینم 🥲

دیدم و از اول تا اخرش گریه کردم

وای من خیلی گریه کردم خییلی تا مدت ها اسیر بودم

دیدم نوشته خیلی غمگینه منم ندیدم
خودمون سر تا پا مون غم

نبین منکه خیلی حالم بد شد

من دیدم
کلی ام گریه کردم 🥺غمگینه

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۵ سالگی
مامان باران مامان باران ۶ سالگی