اونی ک دیس میزنی همین ک میترسی بیای حرف بزنی برات بسه ✌🏻
یعنی اصلا هیچ عکسی بهتون تحویل ندادن یا فقط چاپشون کردن و بهتون تحویل دادن و روی شاسی نزدن؟
نه مامان شیلا اوکی تو خودت نشون بده
مگه میشه یادش بره بگو شماره عکاس رو بدید خودم باهاش تماس بگیرم
برای ما که فقط یلدایی عکس گرفتن اونم قاب گرفتن شما هم برو همون اتلیه که عکاس میومد به جای هزینه ی شاسی قاب بگیر ازش عکساش بهتر هم میمونه به مدیر هم زنگ بزن بگو هماهنگ کنه با عکاسش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.