زنا فقط تو اسنپن؟خواهر نصف این جامعه زنه.خوب و بدم توشون هست.هر کاری هم کنه بلاخره زن میبینه
برادر شوهرم چندین ساله وپسرخاله دارم راننده اسنپ وآژانس هستن مشکلی نداشتن و خودشون اصلا اهل اینکاراها نیستن خداروشکر
پس به خود مرد هم خیلی بستگی داره
شوهرمن اسنپ کارمیکنه اون دیگه بستگی به شوهرت داره وگرنه کیس زیاده متاسفانه🤦🤦🤦
نه نترس چیزی نیست
شوهر من یمدت میرفت وقتای بیکاری
دست خود ادمه
جاهای دیگ زن نیست ؟ میخای نگهش داری تو خونه ور دل خودت بزار کارکنه دختر
ذات باید سالم باشه
زن سوار شه شوهرت پا نده هیچی نمیشه خیالت تخت
متاسفانه زن خراب زیاده برای اینکه کرایه ندن خودشون پا پیش میزارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.