والا ما شمالی هستیم هیچ موقعه همچنین غلطی با مسافرا نکردیم
هرکس این کارو کرده یه آدم عوضی بی وجدانه
وای عزیزم چه روز سختیو پشت سر گذاشتی
حتما محلشون بدجاییه
من تازه یه چیزی فهمیدم هروقت میریم سمت مامانم اینا شوهرم اصرار که من فارسی صحبت نکنم منم عادت کردم نمیتونم از طرفی میدونم مردم شهرمون هوای غریبه رو بیشتر دارن این توگوشش نمیره چندبار هم دیده که همشهری من رو فارس ببینه بهتر استقبال میکنه تا لک
بعد اسم تبریز و ترک ها بد رفته 😏
من خودم شمالی هستم و همسرم غریبه وقتی میریم شمال همین مشکلو داریم یا مثلاً رفته بودیم مازندران اونجا هم
چنین مشکلی پیش اومد طوری که خانم داداشم مازندرانی هست طفلی می گفت هر جایی میریم من حرف صحبت می کنم من میرم خرید می کنم چون یه پلاک غریبه ببین دیگه هیچی. یا ماه پیش رفتیم شمال یه پلاک ۵۶,زد به ما فرار کرد. یکی اونجا بود گفت کلا کارشون همینه پلاک غریبه ببین دیگه هیچی. کلا ملت نسبت به پلاک ها واکنش نشون میدن. یا نامزد بودیم رفتیم محل همسرم ببین باورت میشه اومدن ما را گرفتن 🤣🫣 وکلی ماجرها ی دیگه
چقد بد حالا مال اونجا هم نباشید غریب گیر اوردن چقد بی شرفن بعضیا
وای یعنی چی آخه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.