تب کودک فرزندپروری استامینوفن

تصویر
۵ پاسخ

غصه نخور
روزی دست خداست
همینکه تن شوهرت سالمه و کار میکنه خدارو شاکر باش
واگذار کن بخدا مطمین باش بهترینها رو براتون درست میکنه

ولش کن اینجوری فکر کن حتما خیری داشته با اونا کار نکنه .جونش سلامت می‌ره جای دیگه کار می‌کنه ‌خدا روزی دهنده است نه مردم

غصه نخور عزیزدلم روزی دست خداست نه بنده خدا صبوری کن بعد ببین همین آدما چجوری بیان منت همسرت رو بکشن

عزیزم شوهر منم مغازه داره سرمایه زیادی هم داره ولی خب یه سری از اجناسشو از یه سری نامرد میخره دقیقا همین قضایا پیش اومده جنس ندادن حسادت کردن یا دعوا کردن و پس زدن
مردا مجبورن چه میشه کرد بخاطر پول باید سر خم کرد

عزیزم مارم یه شغل دوم داشتیم ازجنگ ازدست دادیم ولی همش میگم خدا سلامتی بده جنگ نباشه بزودی دوباره کسب کارا می افته رو روال مطمعن باش اوضاع عالی میشه

سوال های مرتبط