۱۸ پاسخ

وای سبحان‌الله وای خدای من لا حول ولا.....

میگن ک برا اساس آخر شماره ملی هست درسته؟

وانت هماهنگ کردی یانه؟

اوف اوف 😂

اصراف نکنی یه موقعه خخخخ

بینظیره عالیههههه محشرهههه💔😂

آخر شماره ملی تون چنده

فقط بپا که هوا بارونیه لیزز نخوری

فقد آروم تر برو مغازه رو نخری😂

جوو ووون بابا پولدار نگااااا🤪🤪🤪🤪

آره نصف کیسه برنج بخر برنجارو بریز و بپاش😂

جوووووووون برو

دوستم میگف ما خرید نکردیم چن سری هس ۱۸تومن شده 😐😂

بابا پوووولداررر😂

یچیزی هم برامانگهدار

از کنار برو

فروشگاه رو جمع نکینا برای ما هم نگه دار😂😂😂

اوه اوه خوشبحالت جای ما خالییی 🙄🤣🤦‍♀️

سوال های مرتبط

مامان مهوا🌝🌛 مامان مهوا🌝🌛 ۱ سالگی