برا بچه دوماهه چن بار پی پی در روز عادیه? کی اسهاله?

۲ پاسخ

من ۱ماهو ۳ هفته هست یبار میبینی ۳ بار در روز پیپی میکنه یبارم میبینی ۳ روز یبار

دوبار خوبه

سوال های مرتبط