خانما پی پی نکردن نوزاد تا چن روز عادیه؟؟؟

۶ پاسخ

تا سه روز عادیه به شرط اینکه بعدش شل باشه راحت دفع کنه زور نزنه اگه زور بزنه سفت باشه گلوله ای باشه دیگه شده یبوست اذیت میشه

دکتر به من گفته تا سه روز عادیه

یک هفته

من پسرم پنج روزه پی پی نکرده

7 روز

7

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۱۷ ماهگی
مامان نیکان💫❣️ مامان نیکان💫❣️ ۱۴ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۴ ماهگی