#فرزند پروری
#پوشک

تصویر
۶ پاسخ

منم موافقم هفت سین بنظرم ینی امید ب زندگی ما باید هر لحظه و در هر فرصتی امید به زندگی داشته باشیم💖

با اینکه حالم خرابه ولی من اعتقاددارم باید انداخت

حتما سفره هفت سین میندازیم
اون چیزی که فرهنگ مارو حفظ کرده همین سنت ها و جشن هاست .

صدرصد میندازم

من ميندازم بخاطر سنت ها

من فقط بخاااطر دخترم می اندازم

سوال های مرتبط

مامان سینا مامان سینا ۳ سالگی
مامان ثنا و سبحان مامان ثنا و سبحان ۳ سالگی
مامان akay مامان akay ۳ سالگی
مامان ایهان مامان ایهان ۳ سالگی
مامان فسقلیم😍 مامان فسقلیم😍 ۳ سالگی