منم موافقم هفت سین بنظرم ینی امید ب زندگی ما باید هر لحظه و در هر فرصتی امید به زندگی داشته باشیم💖
با اینکه حالم خرابه ولی من اعتقاددارم باید انداخت
حتما سفره هفت سین میندازیم
اون چیزی که فرهنگ مارو حفظ کرده همین سنت ها و جشن هاست .
صدرصد میندازم
من ميندازم بخاطر سنت ها
من فقط بخاااطر دخترم می اندازم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.