من شکم سوم عستم راحت حس میکنم یا مثل ماهی لیز میخوره یا مثل ترکیدن حباب بعضی موقع هم میاد بالا سفت میشه
یکم زیر شکم سفت میشه فقط
نه من ۱۲ هفته ۶ روزم دیشب اولین بار بود حس کردم زیر دلم یه ضربه کوچیک
من الان یه کوچلو شکم دراوردم خیلی کم که فقط خودم متوجه میشم زیر لباس اصلا معلوم نیس.
حرکات بچه رو حس میکنم ولی کم مثل ترکیدن حباب
نه عزیزم فقط بعضی وقتا دل پیچه دارم
وای منم میترسم هفته ده هستم موشک از بالا سرمون میگزره کل بدنم میلرزه میگم بچه طوریش نشه
یعنی برای هر نفر فرق میکنه
من الانشم حس ندارم
ن الان ک چیزی مشخص نیست
من یه وقتایی حس سفتی دارم
نه من ۱۲ هستم هنوز خیلی کم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.