خانما آهن تو سن ۴سال چی بدم؟؟

۵ پاسخ

آهنگ نباید سرِخود بدین باید آزمایش ببرین اگه کمبود آهن داشت بدین

من چیزی نمیدم

من فرو گلوبین میدم

شربت آیروفیکس اما همیشه نده

سه دوره در سال برای بچه های که کم خونی دارن اونم با تشخیص پزشک کافیه

سوال های مرتبط