واسه من هفته ۳۴ بودم ک نامه بستریو داد بهم
واسه ۳۸ هفته و ۵ روز
منم فردا دقیق 36 ام گفت 20 ام سز😂
ولی نامه رو هفته پیش میگفت اگ پول بدی مینویسم برات
منم صبح ۳۶ هفته ام کامل میشه به ۱۵ نامه داد
نه منم حالاسزارین دومم ۳۹هفته زده
من میشه 37 هفته و پنچ روز سزارینم
باید شرایط خودتو ببینی.چون من حالم اصلا خوب نبود و دکترم واسه بهمن وقت داده بود اما یه روز بچه تکون نمیخورد و ان اس تی رفتم و گفت آب دورجنین کم شده و دکترم مجبور شد دی عملم کنه
دکتر منم تازه ۳۷ هفته برام سونو نوشته 🤷
من خیالم راحت نیست تا نامه سزارین نگیرم
من امروز ۳۶ و ۱ روزم دکتر ۱۰ فروردین عمل میکنه
منم ۳۹ سز میشم زایمان دوم
دکتر منم ۳۹ هفته برام تاریخ زده
نه دکتر منم گفت ۳۹ هفته سزارین میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.