۵ پاسخ

نه سی و هشت و پنج روز به بعد میدن
هنوز وقت داره رشد کنه

برای زایمان طبیعی هم باید نامه ای چیزی گرفت؟ من حدود ۱.۵ ماهه دکتر نرفتم

مگه نباید 38 هفته کامل بشه بعد سزارین کنن؟؟
من الان 36 هفته و 6 روزمه دکترم میگه دقیقا روزی ک افتادی تو 39 سزارین میکنم

آره من ۳۷ هفته و سه روز زایمانمه

دو هفته پیش دکتر نامه داد

بله پیش دکتر خودتون برید

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۱۰ ماهگی
مامان دخمل کوچولوم💗 مامان دخمل کوچولوم💗 ۱ ماهگی
مامان نویان 😘🥰 مامان نویان 😘🥰 ۱ ماهگی