بچه ها همتون ویتامین آد میذید

۱۱ پاسخ

اره میدم
بی طعم

اره تقریبا هرروز

بله

اره ولی یادم‌میره مدام‌

اره عزیزم

گفته روزی یک سی سی نمیدونم یعنی سرنگ کامل؟

نه مولتی میدم چون رفلاکس رو بیشتر میکنه

اره میدم

اره عزیزم

آری عزیزم من میدم از ۴ روزگی

من بچم اد رو میخورد رفلاکسش شدید می‌شد دکتر مولتی ویتامین براش نوشت

سوال های مرتبط