اره واقعا ترسناکه ..منم صبح خیلی ترسیدم
مثلا از تهران اومدم اینجا ک امنتره زایمان کنم،فردا صب نوبت سزارینمه همدان.میترسم😭خیلی ناراحتم
صب یکیش نزدیک خونه مامانم اینا بود کللللل خونه لرزید انگار زلزله ۱۰۰۰ ریشتری بود افتضاح بود😭😭پاهام قفل کرده بود از ترس نمیتونستم بچمو بغل کنم ینی
اوووف چ اوضاعیه اخه واقعا ی دنیا نمیتونن جلو این امریکا و اسرائیل رو بگیرن دائم در حال جنگ هستن تا دیروز گیر داده بودن ب غزه و فلسطین الان گیر ب ما دادن روانیا ی ادم درست حسابی نیس بشه رئیس جمهور اونجا این جانیو برکنار کنه
هنوز میزنن ...طفلی بچه بیرم براش💔
پاشو برو جایی نمون
الهی
امیدوارم هر چی زودتر تموم شه این شرایط
اخی بچه🥲 امیدوارم زود تموم شه فقط❤️
اخی بچم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.