۹ پاسخ

اره واقعا ترسناکه ..منم صبح خیلی ترسیدم

مثلا از تهران اومدم اینجا ک امنتره زایمان کنم،فردا صب نوبت سزارینمه همدان.میترسم😭خیلی ناراحتم

صب یکیش نزدیک خونه مامانم اینا بود کللللل خونه لرزید انگار زلزله ۱۰۰۰ ریشتری بود افتضاح بود😭😭پاهام قفل کرده بود از ترس نمیتونستم بچمو بغل کنم ینی

اوووف چ اوضاعیه اخه واقعا ی دنیا نمیتونن جلو این امریکا و اسرائیل رو بگیرن دائم در حال جنگ هستن تا دیروز گیر داده بودن ب غزه و فلسطین الان گیر ب ما دادن روانیا ی ادم درست حسابی نیس بشه رئیس جمهور اونجا این جانیو برکنار کنه

هنوز میزنن ...طفلی بچه بیرم براش💔

پاشو برو جایی نمون

الهی
امیدوارم هر چی زودتر تموم شه این شرایط

اخی بچه🥲 امیدوارم زود تموم شه فقط❤️

اخی بچم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۱۲ ماهگی