تا ابد انتخابم سزارین هزار بار برگردم عقب
عالی بود واقعا درد قابل تحمل
فقد وقتی پاشدی سرتو خم نکن اصلاااا خیلی فشار نیار ب کمرت
شیاف دیکلوفناک هم بزار سر ساعت
من روز بعدش خودم بلند میشدم و بعد از ده روز خیلی راحت میتونم پاشم و کارهای شخصی خودمو انجام بدم خیلی دست دکتر سبک بود خداروشکر
طبق چیزایی که از اطرافیانم دیدم و شنیدم بنظرم سزارین بستگی به بدن هر فرد و دست دکترش داره. یسری دکترا دستشون خیلی سبکه. یسریا اصلا اینجوری نیست و ادم تا یک هفته سرپانمیشه
برا هر کسی متفاوته ، من به چشمدیدم یسریا بزور پرستار بخش نگهشون داشته بود قبل ۸ ساعت بلند نشن، یکی هم مثل من یک هفته نتونست راه بره
خیلی بده سزارین خیلی روز ۵بزور تونستم یکمم ب کارام برسم تادیشب جنازه بودم فقط باشیاف سرپامیشدم
ببین اگه از کمر بی حس میشی تا ۸ ساعت هیییچ تکونی نخور تاکید میکنم هیچچچ تکونی
اگرم بیهوشی کاملی درهردوصورت پمپ درد حتما بگیر خیلی کمکت میکنه واسه اولین راه رفتنت بعد عمل
اصن نگران بخیه هات نباش چون اصن اذیت نمیکنه
اگه اینایی که گفتمو رعایت کنی سر یه هفته سرپایی
من زایمان قبلیم عالی بود چند ساعت اول اصلا سرتو بلند نکن و تکون نده
تا میتونی دو روز اول قهوه و نسکافه بخورتا اور بیحسی از بدنت بره و بعد هم ک اجازه راه رفتن داشتی هرچی بیشتر راه بری زودتر سرپا میشی و اصلا هم نزار بیوست بشی
تاپیکای منو بخون
من از فرداش همه کارامو کردم، اصا فرداش با بچه یک روزه تو راه بودم ۶ ساعت تا اومدم شهرستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.