دکتر پسر من میگفت دو ساعت داخل دستگاه ۴۰دقیقه بیرون دستگاه
عزیزم بهش عناب و ترنجبین بده پاهاشو با شیر بشور با شاطره بشورش کلم پیچش کن اینا زردیشو پایین میاره
هرچی بیشتر شیربخوره بهتر زودترخوب نیش خووت آب انار بگیر بخور ک خنکی تاثیرش بیستر
هر دو ساعت یه باز
زردی داره که دستگاهه
دکتر نویان میگفت هر یه ساعت باید زیر دستگاه باشه
یه ساعت بیرون
از دکترا بپرس
دو ساعت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.