هنوزم شبیه ابگوشته
#شیرخشک
#پوشک

تصویر
۸ پاسخ

عالی شد

به به

به به نوشه جونتون😍😍😍😍

خوب شد آفرین 👌🤌

نوش جان عزیزم

نه شبیه ابگوشت نیست عزیزم
مگه اولین باره قرمه درست کردی؟؟؟

من قصد توهین یا مسخره کردن نداشتم 🤕🤕

نه چرا آبگوشت

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ سالگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۴ سالگی
مامان متین مامان متین ۴ سالگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۴ سالگی
مامان نفس مامان نفس ۴ سالگی
مامان هاکان مامان هاکان ۴ سالگی