دکتر به من گفت از پوره کدو حلوایی هویج اینا شروع کن . البته خیلی هم دعوام کرد گفت چقد دیر داری شروع میکنی. من دو روز بعد واکسن 6 شروع کردم. و خداروشکر اشتهای دخترم خیلی خوبه
برای شروع فرنی بهتر
من بانظرپزشک دخترم شروع کردم
سه روزاول فرنی دادم
بایه قاش یه قاش
فقط هم یه وعده بایددادصبحانه
بعدسه روزرفتم پوره ها مثل سیب زمینی درختی کدوسبز کدوحلوایی ...
پوره کن اخرم روغن زیتون بزن یاکره
بعدازیک ماه کمکی ک دادی میتونی دووعدش کنی صبحوشب
بنظرمن ک فرنی تاسه روزبده بعدش بروسراغ پوره ها
فرنی اول باید بدی،نصف قاشق غذاخوری صبح نصف قاشق غذاخوری عصر... غلظت در حد ماست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.