خانومایی ک امپول پرژسترون میزنید اینا جفتش یکیه بنظرتون؟

تصویر
۱۰ پاسخ

من قهوه ای میزنم

دزش باهم فرق داره من قهوه ایه رو قبلا روزی یکی میزدم بعد ب جاش دکتر سفیده رو داد ک هفته ای یکی بزنم

من سفیدرو میزنم

منم از هردوتاش باهم میزنم

من فقط قهوه ای رو میزدم

اره عزیزم یکین
معمولا۵۰میل روبرای پریودشدن میزنن
سفیدروکه ۲۵۰ هستش برای بارداری وتحریک تخمک ایناااستفاده میشه

من که فقط قهوه ایشو زدم و میزنم

این سفیدا ۲۵۰ میل هستش فک کنم
قهوه ای ۵۰ میل

با این

تصویر

چند میل میزدی همیشه؟

سوال های مرتبط