من قهوه ای میزنم
دزش باهم فرق داره من قهوه ایه رو قبلا روزی یکی میزدم بعد ب جاش دکتر سفیده رو داد ک هفته ای یکی بزنم
من سفیدرو میزنم
منم از هردوتاش باهم میزنم
من فقط قهوه ای رو میزدم
اره عزیزم یکین
معمولا۵۰میل روبرای پریودشدن میزنن
سفیدروکه ۲۵۰ هستش برای بارداری وتحریک تخمک ایناااستفاده میشه
من که فقط قهوه ایشو زدم و میزنم
این سفیدا ۲۵۰ میل هستش فک کنم
قهوه ای ۵۰ میل
با این
چند میل میزدی همیشه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.