۶ پاسخ

به بازو بزن بهتره

بعد امپول انوکساپارین ۶۰۰ واس چیه چکارمیکنه این دارو

برا چی هست این امپول

من ناکسپرین میزنم هر روز ب بازو میزنم
گفت هم شکم میشه هم بازو

من که میزنم گهگاهی میسوزه تا این حد که فوت میکنم

من‌انوکساپارین ۶۰۰ میزدم واس چیه این امپول بهد من گذاشتمشون داخل یخچال مشگلی ندار

سوال های مرتبط

مامان دلوین🍓👶 مامان دلوین🍓👶 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دلوین🍓👶 مامان دلوین🍓👶 هفته سی‌وهشتم بارداری