خانوما شما امپول انوکسا ۹۰ درجه میزنید یا ۶۰

۴ پاسخ

من جرئت زدن اطراف نافو ندارم،تو ران میزنم یا بازو

۹۰ درجه

90 درجه

من 60 درجه میزنم

سوال های مرتبط

مامان نخود فرنگی ها مامان نخود فرنگی ها هفته سی‌ام بارداری