خانوما آمپول انوکسا رو تا کی استفاده کردین؟

۵ پاسخ

چرا باید تزریق کنید شما اسپرینم میخورید؟

فک کنم باید تا آخر 36هفته استفاده کنی یعنی 35هفته و 6روز

دکترم‌گفت تا ۳۶ هفته

تا اخر بارداری باید استفاده کنم

فک کنم باید تا زایمان بزنیم

سوال های مرتبط

مامان ویهان و تودلی مامان ویهان و تودلی هفته سی‌وسوم بارداری