هوا خیلی گرمه شما آمپول انوکسا و میزارید داخل پخچال

۱۲ پاسخ

داخل یخچال نیست

من از اول توی یخچال بوده

انوکساپارین یخچالی نیست عزیزم

نه یخچال نزاشتم

نه منم همون گذاشتم رو اپن آشپزخونمون،ولی همش کولر روشنه هوای خونمون خنکه گرم نیست

سلام 🫶🏼🥰🙃

میخوام شروع دوبارمون رو با
۱۵ درصد تخفیف روی کلیه اجناس نوزادی شروع کنم

کلی لباس گوگولی نوزادی داریم تو کانال روبیکا

💚این تخفیف از فردا ۳۰ خرداد بمدت ۲ روز تا تاریخ ۱ تیر میباشد 💚

پس تا تموم نشده از این تخفیف استفاده کنید


ایدی کانال روبیکا @nini_heed44

شماره روبیکا ۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳


❌❌❌


چون دیگه تمدید نمیشه 😬

از من نوشته خارج از یخچال نگهداری شود

منم گذاشتم یخچال ولی خب میگن دمای محیط میترسم خراب شه 🙁

اره تویخچاله

اره تو یخچاله

من آره

نه همش اتاق میزارم

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سهیل مامان سهیل ۲ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۸ ماهگی
مامان گوگول دختری مامان گوگول دختری ۱۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری