چه خالی کنی چه نکنی فرقی نمیکنه من ۸ ماهه میزنم
نه عزیزم این امپولا آمادس همونطوری باید بزنی
من پرستارم ، آمپول آماده رو دست نزن که خالی کنی ، اون مقدار هوا رو از قصد گذاشتن همونم باید تزریق کنی که نشت نده به بافت اطراف، روشم فشار نده یا نمال فشار بده یا بمالی کبود میشه
نهه خالی نکن
نههههه هواشو نباید خالی کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.