آمپول انوکسا میخام بزنم اول هوا گیری کنم بد بزنم؟

۵ پاسخ

چه خالی کنی چه نکنی فرقی نمیکنه من ۸ ماهه میزنم

نه عزیزم این امپولا آمادس همونطوری باید بزنی

من پرستارم ، آمپول آماده رو دست نزن که خالی کنی ، اون مقدار هوا رو از قصد گذاشتن همونم باید تزریق کنی که نشت نده به بافت اطراف، روشم فشار نده یا نمال فشار بده یا بمالی کبود میشه

نهه خالی نکن

نههههه هواشو نباید خالی کنی

سوال های مرتبط

مامان نخود فرنگی ها مامان نخود فرنگی ها هفته سی‌ویکم بارداری