۳ پاسخ

لبنیات و قند رو حذف کن جوش نزنی

منم سن خر پیرو دارم هنو جوش میزنم جاشم میمونه🥴

زینک اکساید بزن شبا که میخوابی

سوال های مرتبط

مامان ایلیا🥹♥️ مامان ایلیا🥹♥️ ۳ سالگی