#فرزند پروری#فرزند پروری#فرزند پروری

تصویر
۳ پاسخ

من فقط میگم هرچی می خواد بشه بشه فقط مردم زندگی راحتی بکنن بدون دغدغه از نظر مالی اقتصادی جانی از ما که گذشت برای بچه هامون خوب باشه 🙏

وقتی بیرون کار دارم و میرم از اینکه خلوته و کسی نیست غصه‌م میگیره آخه آدم به آدم زنده‌س🥺

اره واقعا😄

سوال های مرتبط

مامان شاهان🩵🧒🏼 مامان شاهان🩵🧒🏼 ۳ سالگی