من ک دوسالگی تولد گرفتم خیلی هزینه کردم اما پشیمون شدم چون اصلا همکاری نکرد حتی ی عکس خوب بگیریم بنظرم تولد شلوغی چند سال اول فایده نداره
من هیچی هزینه نکردم یه جشن تولد فقط دوستم تو خونه خودش برای رایان گرفت همین رایان همکاری نکرد عکس بگیرم ازش
یه کیکم دیروز خریدم با همسرم و رایان تولد سه نفره گرفتیم رفتیم بیرون ناهار
برای پسر من ، دوسال اول خانواده هامون تولد گرفتن
یعنی مامان و بابام خونه خودشون
مادرشوهرم هم خونه خودش
البته من از مرداد ۴۰۲ تا خرداد ۴۰۴ داییم ، مادربزرگم ، خالم و عموم فوت کردن و پشت سر هم عزاداری داشتیم
اما امسال رادمان خیلی تولد دوست داشت
خودمم دلم میخواست یه تنوعی بدم و یه کم شاد بشیم
برای همین توی خونه خودمون یه مهمونی کوچولوی زنونه در حد ۱۵ نفر گرفتم
حدود ۷ / ۸ میلیون هزینه شد
و به پسرم واقعا خوش گذشت
این چی میشه
ولله من لازم نمی بینم این همه هزینه کنم بچه اینارو متوجه نمیشه و هر چی تعداد بیشتر بچه بهش خوش نمیگذره من خودم ۱۶ نفر بودیم تولدی ساده دوراز تجملات دخترمو یه عالمه همکاری کرد
من ٢ تا تولد گرفتم يكى با دوستام يكى با خانواده
واقعا خيلى اذيت شدم چند روز همش در حال خريد و اماده سازى بودم
من میخوام تولد خانوادگی بگیرم خانواده خودم و همسرم ۲۰ نفریم
عزیزم مهم نیست چقدر هزینه کنی مهم اینه کنار هم خوش بگذره. من ایندفعه اول جنگ بود خانوادممم از تهران اومده بودن پیشم شرایط جنگی بودو کیک خوب عروسکی هم بیرون نبود. خودمون بودیم خانوده خودم بودن و مادرشوهر و پدر شوهر. یه الویه درست کردیم و پلو و جوجه کباب. تزئینم برادرم کرد😁
من میبرشم اتلیه. وی کیک میگیریم سه تایمون جشن میگیریم امسال شرایط مهمونی نداریم
منم امسال میخوام یه تولد خوب بگیرم
از سال دیگه کلا نمیتونم بگیرم چون میفته محرم و صفر امسال هم درست 26 خرداد روزاول محرم هستش چند روز قبلش میگیرم ولی موندم چیکارا کنم
تقریبا ۱۶ ملیون خرج کریم بغیر از کادو
جمعیتمونو ۵۵مفر بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.