۱۰ پاسخ

از این کارا نکنید معده بچه خیلی حساس و ظریفه لیمو خیلی اسیدی هستش معده اش مشکل پیدا میکنه ، حرف این دکتر دوزاری ها رو گوش ندید 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

شنیدم عرق کاسنی خوبه.
روغن محلی نخور
چیزای گرم نخور
استرس نداشته باش همه ی بچه ها زردی دارن به زودی خوب میشه ان شالله

هر دوش خوبه فقط یکی دوقطره

ما دانه انار رو چکوندیم دهنش شربت شکر سرخ دادیم ۲ روزه زردی کلا از بدنش دفع شد شیر خشک هم زیاد دادیم

من شیرین دادم خوب بود

هیچچچ کدوم😐😐😐😐
مگه مغز ندارین شماها چ چیزایی ب بچه مییدینننن
بهش قطره نئوناستر بدع برای زردیه
خواهشا لیمو نده اسیدیه معدشو داغون میکنه

نکن توروخدا با بچه ... گناه داره طفلی معده ش داغون میشه 😦

زردی بچم ۲۲ بود

ترش من دادم خوب شد

عرق کاسنی بگیر با خاک شیر و اب بخور
مایعات زیاد بخور
اب انار هم تاثیر داره

سوال های مرتبط