اول باید برم ازمایش nt یا سونو
یا فرقی نداره

۴ پاسخ

اول سونو و بعد با سونو آزمایش

اول سونو بعدش با جواب سونو میری آزمایشگاه برای آزمایش

اول سونو
بعد با جواب سونو میری ازمایش

سونو
بعد با ی کنی از سونوت میری ازمایش

سوال های مرتبط