اونایی ک واکسن جدید ها را از اول زدن هم دست دارن هم پا
بقیه فقط یک دونع دست مثل پسر من
دست راست و پای راست
دست و پای راست
برای دختر من دوتا به پای راستش زد
منم شنیده بودم به دست هم میزنن
دست راست و پای راست
دخترمن دوتا پاشوزده
هر دو
نام باز دعوام باشه با بهداشت همش استرس دارم برا واکسن حس میکنم اشتباه میزنن
هردوتا هستن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.