۹ پاسخ

اونایی ک‌ واکسن جدید ها را از اول زدن هم دست دارن هم پا
بقیه فقط یک دونع دست مثل پسر من

دست راست و پای راست

دست و پای راست

برای دختر من دوتا به پای راستش زد
منم شنیده بودم به دست هم میزنن

دست راست و پای راست

دخترمن دوتا پاشوزده

هر دو

نام باز دعوام باشه با بهداشت همش استرس دارم برا واکسن حس میکنم اشتباه میزنن

هردوتا هستن

سوال های مرتبط

مامان پناه قندعسل مامان پناه قندعسل ۱ سالگی
مامان دلارا❤️✨ مامان دلارا❤️✨ ۱ سالگی