۴ پاسخ

من تو فرنی میریزم میخوره

من از ۵ ماهگی ب پسرم دادم حساسیت نداد تو فرنیش میریختم بجای شیرین کننده

من از هفت ماهگی دادم

من دادم حساسیت داد

سوال های مرتبط

مامان کوهیار مامان کوهیار ۱۴ ماهگی
مامان نوقول نوباتوم مامان نوقول نوباتوم ۱۴ ماهگی
مامان دلسا مامان دلسا ۷ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۱ ماهگی
مامان ܦ̇ܝ̇ܥ‌‌وܦ̈ܙ‌👼 مامان ܦ̇ܝ̇ܥ‌‌وܦ̈ܙ‌👼 ۱۵ ماهگی
مامان عطرین خانوم❤️ مامان عطرین خانوم❤️ ۱۱ ماهگی