۸ پاسخ

انشالا اگه خدا بخواد یه چی میگیرم که یادگاری بمونه از اولین تولدش براش مثلا دستبندی چیزی و یه اسباب بازی کوچیک که بازی کنه باهاش و یه مهمونی کوچیک که فقط خونواده خودمون باشن با شام.

گوشواره

من برا ۱سالگی تو باغ گرفتم گلم کادو هم براش النگو خریدم

من می‌خوام براش ی تولد بزرگ بگیرم شامم بدم
براش ماشین بزرگ میخرم

ماشین بزرگ

من برا پسر اولم هیچی نخریدم براش ی تولد توپ گرفتم ناهار اینام بود مهمون زیاد داشتم دیگ نرسیدم کادو بخرم

انگشتر برا پس اندازش تولدش هم ویلا گرفتیم

😭😭😭😭😭😭😭

سوال های مرتبط

مامان تمشک مامان تمشک ۱ سالگی
مامان mehrad مامان mehrad ۱۵ ماهگی