۳ پاسخ

شیر ریفلاکس میاره اصلا نخور

شیر بدون لاکتوز امتحان کن شاید واست نفاخ نباشه

با عسل و زنجفیل بخور

سوال های مرتبط

مامان ماهان کوچولو🐣✨ مامان ماهان کوچولو🐣✨ ۲ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۳ ماهگی