شیرخشک بیومیل ای آر نفاخه؟

۲ پاسخ

فک نکنم چون برا رفلاگسه و رفلاکس باید نفخش کم باشه

ای ار نفاخه
من ببلاک ای ار میدم دخترم خیلی نففخ داره

سوال های مرتبط

مامان ترنم و پناه 🐥🐣 مامان ترنم و پناه 🐥🐣 ۱۲ ماهگی