کسی کیست سینه داره میشه بگین چطوریه؟!

۲ پاسخ

من خیلی ساله دارم
دکتر رفتم مجرد که بودم،گفت اینا چیزی نیست بعضی وقتا میاد بعضی وقتا میره،با وضعیت هورمونی بدن تغییر میکنه حالتش،اکثز مواقع هم درد میکنه،اونموقع دکتر بهم گفت میوه های قرمز زیاد بخور،زغال اخته زیاد بخور،گفت بعد از شیردهی خود به خود خوب میشه،حالا منتظرم ببینم چی میشه

هیچی فقط درد داره باید عمل کنی در بیاری

سوال های مرتبط

مامان بستنی من🤤 مامان بستنی من🤤 هفته سیزدهم بارداری