۴ پاسخ

نه اکثرا مشکل نداره
من فیبروکیستیک دارم نزدیک پریودیم به وجود میاد

نه فقط باید هر ۶ماه یا ۳ماه سونو بدی
منم دارم

نه خطر نداره ولی باید بری دکتر بهت دارو بده منم داشتم

اره فک کنم

سوال های مرتبط

مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مهوا گلی🌙 مهوا گلی🌙 قصد بارداری