کیست با فیبروکیست فرق میکنه؟؟ توده فیبروکیست
خطرناک نیست من دارم یه سانت بود که دفعه قبل رفتم سونو گفت ۶ میلی شده داروشم ویتامین دی و ای و کپسول روغن گل مغربی به من داده بود دکتر
دارو داره نگران نباش...من رفتم پیش دکتر طب سنتی با سه وعده دارویی ک داد خوب شدم دیگه هم نگرفتم
مرتب نوره بزن خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.