کیست سینه دارو داره ؟ خطرناکه؟

۴ پاسخ

کیست با فیبروکیست فرق میکنه؟؟ توده فیبروکیست

خطرناک نیست من دارم یه سانت بود که دفعه قبل رفتم سونو گفت ۶ میلی شده داروشم ویتامین دی و ای و کپسول روغن گل مغربی به من داده بود دکتر

دارو داره نگران نباش...من رفتم پیش دکتر طب سنتی با سه وعده دارویی ک داد خوب شدم دیگه هم نگرفتم

مرتب نوره بزن خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان ویهان و جانا مامان ویهان و جانا هفته هجدهم بارداری
مامان نیلا مامان نیلا هفته پانزدهم بارداری