۲ پاسخ

من یه هفته پیش سرماخورده بودم
دکتر گفت دیفن هیدرامین و سرماخوردگی اصلا نخوری
تو شیر تاثیر داره
سرم تقویتی داد و استامینوفن ساده فقط
با روش طبیعی درمان کن خودتو
اب گرم و ابلیمو و عسل بخور
شیر گرم کن با عسل و زردچوبه برا گلو درد خیلی خوبه

تو بارداری من دیفن هیدرامین ساده خوردم
یه زنگ به دکتر زنانت بزنی جواب نمیده؟

سوال های مرتبط

مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی
مامان Nafas🩷
🩷🩷 مامان Nafas🩷 🩷🩷 ۱۶ ماهگی