درد پریود تو ماه های آخر گاهی وقتها درد کاذبه و گاهی هم علائم باز شدن دهانه رحم خود من تو ۳۷ هفته درد پریودی داشتم خفیف که دکتر رفتم گفت یک سانت دهانه رحمم باز شده
برو بیمارستان تو هفته تو خطرناکهه
برو بیمارستان خیالت راحت کن که چیزی نیست
چرا نمیری زایشگاه بیمارستان
من که رفتم بهداشت گفتن طبیعیه
اصلا درد پریودی خوب نیست اصلا من سر همین افتادم رو خونریزی استراحت کن شیاف بذار اشالا که رفع بشه
ماه درده عزیزم درد هات چقدر فاصله داره بینش
نکنه انقباضه
اگر درد پریودیت حس کردی بیشتر شد گرفت و ول کرد پشت هم اون موقع غیر طبیعیه
برو دکتر حتمن زود رس نشی
علائم زایمانه. اگ شدید و پیوستس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.