۳ پاسخ

لباس برا مادر برا بستری توی بخش وزایشگاه دمپای دستمایه کاغذی نبات و دوتا لیوان یه بارمصرف ونبات اینا چیزای بود که تو ساک بود به من دادن

یعنی کسی اونجا زایمان نکرده🙄🙄🙄

تایپینگتو پاک نکن بعدا بیام نگاه کنم

سوال های مرتبط

مامان یاشار🩵یارن💕 مامان یاشار🩵یارن💕 هفته سی‌وهفتم بارداری