۳ پاسخ

اره من نان ۱ میدادم دخترم رفلاکس داشت دکتر گف نان HAباید بدی رفلاکس برطرف بشه

اگه زیاد بدی اره

ن عزیزم ربطی نداره خیلی هم خوبه نات منم میدم

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان ۹ ماهگی