منکه نمیزنم میزارم واس بعدعید😓😓 میترسم
نترس عزیزم واسه ما سبک بود انشالله واسه شما هم سبک باشه
نگران نباش یه روز اول کمی سخته میگذره
من واسه دخترم امروز زدم خداروشکر گوش شیطون کرررر از ساعت 12 تا الان حالش خوبه و سرحاله نه تب داره نه درد و بیحالی فقط استامینوفن نمیخوره همش تف میکنهههه 😕
😌انشالا ب راحتی میگذرونه کوچولوت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.