شمام حس میکنید افسردگی گرفتید.

۸ پاسخ

من ۵ روز از اتاقم نیومدم بیرون همش احساس بدی داشتم ولی به خودم اومدم فرزندت باید مادر قوی داشته باشه کم کم اومدم بیرون ولی سوره بقره با گوشیت بگیر برای خودت و بچه ات خیلی خوبه من خوابم نمیبرد از استرس اینکه بیدار شه

من که حس میکنم افسر دگی گرفتم نصف بیشتر روز گریه میکنم بی دلیل

منم اره ولی همش از بی توجهی های همسرمه

زمان میبره بهتر بشی من که چهل روز گذشته بهتر شدم ولی نه کامل حس میکنم همه چیز تار و سنگینه واسم.زایمان اولم شیش ماه زمان برد برگشتم ب حالت قبل

عادیه بعد بهتر میشی

من حس نمیکنم،واقعا افسردگی گرفتم.دلم مسافرت و خرید و مهمونی میخواد😮‍💨

از بی توجهی همسرم آره
تو بارداری حواسش خیلی بهم بود
ولی بعد سزارین یه بار نپرسید بخیه هات چه طوره
خوب شدی
چیزی میخای
افسرده شدم شدید

۲۰ روز اول زایمان افسردگی خیلی شدید داشتم به مرور بهتر شدم

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی🐥💙 مامان جوجه رنگی🐥💙 ۱۳ ماهگی