سلام
تمام واحدهایی ک توی اون ساختمونن چه مالک چ مستاجر باهم مدیرو انتخاب میکنند
بنظرم حق با مستاجر هست چون مدیر باید یکی باشه از خودشون ک با هم کنار بیان البته باید مالک ها هم قبول داشته باشنش دیگه بالاخره بخوای نخوای با مالک هم گاهی مدیر کار داره در بابت هزینه ها واسه همین همه باید راضی باشن ولی بیشتر مستاجر حق داره
البته بعضی ساختموناهم فقط مالک ها انتخاب میکنند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.