۴ پاسخ

میتونین به مالک ها بگین
ولی هیچ چیز قانونی وجود نداره بتونین بلدشون کنین

تو این وضعیت کجا میخواین بلند کنید بنده خدارو بهشون تذکر بدین یا تعهد بگیرین

فقط در صورتی که خونه رو ازتون بخرن میتونن بندازن بیرون وگرنه راه دیگه ای نداره

فکر کنم بشه

سوال های مرتبط