سرما خوردم میترسم بچم ازم بگیره 😭

۳ پاسخ

ماسک بزن

خیلی مراقبت کن..من سرما خوردم با ماسک هم‌میخوابیدم الان بچم سینش چرک کرده و خیلی اذیته برو دکتر حتما دارو بگیر مثل من اذیت نشی

بوس نکن

سوال های مرتبط

مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۳ ماهگی