مامانا من سرما خوردم بچم ازم میگیره ؟

۳ پاسخ

من تا الان ٣ بار سرما خوردم ماسک زدم شب وروز دستامو مدام شستم نگرفت خداروشکر

من خفیف سرما خوردم ماسک زدم و مرتب دستامو شستم نگرفت، خودمم سه روزه خوب شدم

بچه ی من دوباره ازم میگیره الانم باز مریضه😢

سوال های مرتبط

مامان آتریسا مامان آتریسا ۱۶ ماهگی